Zapoznaj się z raportem dotyczącym dobroczynności!

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę.
Raport „DOBROCZYNNOŚĆ. Zdaniem Polek i Polaków, co zachęca, a co jest barierą”

ABR SESTA we współpracy z  UNICEF Polska, Bankiem Żywności SOS w Warszawie, Fundacją WWF Polska oraz SYNO Poland przygotował Raport „DOBROCZYNNOŚĆ. Zdaniem Polek i Polaków, co zachęca, a co jest barierą”.

Raport jest próbą podsumowania, co motywuje Polaków do pomagania innym, a co może być barierą. Badanie realizowane było po rocznym funkcjonowaniu w pandemii. Sprawną realizację badania zapewniła firma technologiczna SYNO Poland, a nad ostatecznym przygotowaniem raportu marketingowego pracował zespół Fundacji Brandy Lab. 

Zachęcamy do zapoznania się  z całym raportem!

Zobacz również

Dołącz do naszego Zespołu w UNICEF Polska - Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

Dołącz do naszego Zespołu w UNICEF Polska - Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

Więcej
DE LEGE ARTIS kolejny rok w programie „Firma z Sercem”

DE LEGE ARTIS kolejny rok w programie „Firma z Sercem”

DE LEGE ARTIS Sp. z o.o. przedłużyła udział w programie „Firma z Sercem”. Wspólnie z UNICEF Polska dba o to, aby każde dziecko mogło prawidłowo się rozwijać, ciesząc się pełnym zdrowiem i bezpieczeństwem.

Więcej
Wyniki ankiety Europe Kids Want 2024

Jakiej Europy chcą dzieci? Sprawdź wyniki ankiety Europe Kids Want 2024

Konflikty zbrojne oraz zdrowie psychiczne – to obszary, z którymi wiążą się najpoważniejsze obawy dzieci i młodzieży w Unii Europejskiej. Znamy wyniki ankiety Europe Kids Want 2024, która została opracowana we współpracy z dziećmi i dotyczyła najważniejszych dla nich tematów.

Więcej